fbpx

Skånsom træning

Slidgigt, nedsat balance eller en blid opstart? Start her!

Har du slidgigt i ryg knæ eller hofter, nedsat balance eller blot et ønske om at starte blidt op på styrketræning? Så er denne aktivitet, den helt rette for dig. Alle serier har en stol som redskab og der laves både siddende og stående øvelser. Serie 1 er helkropsorienteret styrketræning med lette pulsøvelser, hvor serie 2 henvender sig mere specifikt til de personer, der har slidgigt i knæ, hofte eller ryg.     Prøv gratis i 14 dage   Læs mere om medlemsskabet   Der er ingen binding og du kan selv opsige prøveperioden. Ingen penge bliver trukket før prøveperioden er over.

Træning m/stor bold

Har du en stor træningsbold? Så er det på tide at finde den frem og tjekke lufttrykket, for nu skal den i brug!

Træning med en stor bold er en behagelig måde at få trænet både kondition og styrke på. Det er udfordrende for balancen og koordinationen, men du vil blive guidet til, hvordan du bedst muligt kan holde balancen under de krævende øvelser. Første serie er en opvarmningsserie med god rytme og lidt pulstræning. De øvrige serier er mere styrkeorienterede. Prøv gratis i 14 dage   Læs mere om medlemsskabet   Der er ingen binding og du kan selv opsige prøveperioden. Ingen penge bliver trukket før prøveperioden er over.

Udspænding

Udspænding er et effektivt og rart redskab til at lindre trætte muskler efter træning. Derudover giver det ro og smidighed i kroppen, at strække sine muskler. Brug udspædning som en behagelig afslutning på din træning.   Prøv gratis i 14 dage   Læs mere om medlemsskabet  

Træning m/foamroller

For dig, der vil have variation i din træning.

Træn hele kroppen med en foamroller som redskab. Aktivt brug af en foamroller i din træning giver variation og vil i nogle tilfælde være en hjælp, i andre tilfælde en let måde at øge belastningen af dine øvelser på. En foamroller kan fås i flere materialer og variere fra at være meget bløde til at være meget hårde på ydersiden. Nogle foamrollere har knopper/”pigge”, mens andre er glatte i overfladen. Har du ikke en foamroller – kan du købe den igennem os LIGE HER – og du får hele 15% rabat når du bruger rabatkoden “hjem2”! Prøv gratis i 14 dage   Læs mere om medlemsskabet   Der er ingen binding og du kan […]

LIVE-træning

Som medlem kan du være med til vores livetræninger og gense træningerne i 7 dage.

I samarbejde med FysioDanmark Egedal Ølstykke og FysioDanmark Roskilde, vil du nu, som medlem hos Fysiofeminin.dk, have adgang til LIVE holdtræning flere gange om ugen – også i weekenden – á 30 min varighed. LIVE-træning er med i din GRATIS prøveperiode samt første betalende måned. Med “Livetræning” menes, at du kan se vores dygtige instruktører og undervisere direkte og LIVE på din PC, Ipad eller telefon. Du kan deltage på holdene på 2 måder. Enten via vores facebookgruppe, som kun er for medlemmer eller via. vores hjemmeside. Du får alle oplysninger om hvordan du deltager, så snart du er blevet medlem.   Læs mere om medlemsskabet   Der er ingen binding og du kan […]

Træning m/elastik

For alle der ønsker mere modstand/belastning i sin træning.

Elastikøvelserne er for dig, der gerne vil træne hele kroppen med mulighed for god modstand.

For alle der ønsker god belastning, der er let at regulere, på sine træningsøvelser!

Træning i det fri

Træning under åben himmel - med egen kropsvægt!

Træn under den åbne himmel i det dejlige sommervejr!

Pulstræning – EMOM

4 x 12 minutters effektiv træning!

Der er så smart at du selv kan sammensætte de 4 intervaltræninger, som du vil og efter dit behov. Du kan nøjes med en enkelt træning på 12. min eller du kan laver alle træninger(4 x 12 min.), hvis du er i god træning.

Stærk ryg

"Bag enhver kvinde, bør være en STÆRK RYG!"

Alle kvinder har gavn af regelmæssig rygtræning – vi har hermed gjort det lettere og mindre tidskrævende at holde ryggen fit. Brug 10-20 min. på en eller flere ryg-serier. Jo stærkere du er, jo mere udholden er du også og jo mindre risiko er der, for at du oplever en overbelastning. Dette gælder også i dit arbejde og din dagligdag iøvrigt.

Start i dag!

AkroKids 8-12. årige

Balance- og motorisk træning for børn gennem sjov og leg!

Som kvinde og mor, er det vigtigt, at du holder dig stærk og sund. Giv dit barn gode vaner – fysisk aktivitet skal være sjovt. AkroKids er en blanding af akrobatik og yoga. Vi giver her inspiration til 6 øvelser, du kan lave med dit barn. Foruden træning af balance og koordination, styrker akroKids-træning både dig og dit barns muskler.

God fornøjelse!