Kurser

Stærk ryg

"Bag enhver kvinde, bør være en STÆRK RYG!"

Alle kvinder har gavn af regelmæssig rygtræning – vi har hermed gjort det lettere og mindre tidskrævende at holde ryggen fit. Brug 10-20 min. på en eller flere ryg-serier. Jo stærkere du er, jo mere udholden er du også og jo mindre risiko er der, for at du oplever en overbelastning. Dette gælder også i dit arbejde og din dagligdag iøvrigt.

Start i dag!

AkroKids 8-12. årige

Balance- og motorisk træning for børn gennem sjov og leg!

Som kvinde og mor, er det vigtigt, at du holder dig stærk og sund. Giv dit barn gode vaner – fysisk aktivitet skal være sjovt. AkroKids er en blanding af akrobatik og yoga. Vi giver her inspiration til 6 øvelser, du kan lave med dit barn. Foruden træning af balance og koordination, styrker akroKids-træning både dig og dit barns muskler.

God fornøjelse!

AkroKids 3-7-årige

Kropsstimulerende træning med og for de mindste.

Som kvinde og mor, er det vigtigt, at du holder dig stærk og sund. Giv dit barn gode vaner – fysisk aktivitet skal være sjovt. AkroKids er en blanding af akrobatik og yoga. Vi giver her inspiration til 6 øvelser, du kan lave med dit barn. Foruden træning af balance og koordination, styrker akroKids-træning både dig og dit barns muskler.

God fornøjelse!

Kerne – bækkenbund

Onlinetræning til ALLE kvinder!

Vil du gerne have en stærk kernemusulatur og en bækkenbund, der arbejder, når den skal?
Træn dine kerne- og bækkenbundsmuskler mest optimalt med dette træningskursus!

Vil du vide mere omkring bækkenbundens opbygning og hvordan samarbejdet med din kerne fungerer – skal du tage et nærmere kig på “Din Bækkenbund”, der foruden træningsvejledning og træningsprogram, indeholder et vidensmodul om din bækkenbund.

Kontorøvelser

For alle der ønsker en aktiv pause i løbet af arbejdsdagen.

Kontorøvelserne er ideelt til dig, der ønsker en kort AKTIV pause fra jobbet, uden at forlade dit skrivebord eller øvrige siddende arbejdsstation. Programmet varer 7 min. og kan tages igen og igen.

For alle der ønsker at træne siddende ved skrivebordet!

Morgengymnastik

For alle der ønsker at starte dagen med gang i kroppen!

Start dagen med 11 min. morgengymnastik. Få gang i kroppen og bliv klar i hovedet – helt fra morgenstunden. Med en øget krops- og kernetemperatur skærpes dit fokus, din koncentration og din motivation for det arbejde, der følger efter, både fysisk og mentalt. Forsøg har vist, at det vil tage 10-15 min. at opnå den optimale temperatur med et passende opvarmningsprogram, så du kan med fordel starte HVER MORGEN, med dine yndlingsøvelser.

For alle der ønsker at starte dagen dejligt!

Minikostplan

Anbefalinger kan anvendes af hele familien!

Få gode råd og vejledning til hvordan du fordeler og sammensætter dine måltider over dagen. Få viden om kost og ernæring i forbindelse med sport samt i forbindelse med et vægttab.

Start i dag!

FysioFlow

Onlinetræning til ALLE kvinder!

Som kvinde er det vigtigt, at du holder dig stærk og sund. Både fysisk og mentalt. Fokus i kurset er en stærk ”core/kropsstamme” samt en masse stræk af hele kroppens fasciesystem.

KURSET ER PÅ VEJ – kommer start juni 2020!

FysioPilates

Onlinetræning til ALLE kvinder!

Fysiopilates er velvære for både krop og sind. Vær aktiv på en blid og behagelig, men dog effektiv, måde i et roligt tempo. Du bliver mundtligt og visuelt guidet igennem alle øvelser og ALLE kan være med

Rigtig god fornøjelse!

FysioYoga

Onlinetræning til ALLE kvinder!

Er du til rolig, men effektiv træning, der kan mærkes på både krop og sjæl? Har du et ønske om at træne, forbedre eller vedligeholde din smidighed og styrke? Så lad dette kursus blive en del af din vanlige træning.

Start i dag!