fbpx

VELKOMMEN***

"Jeg har prøvet både FysioYoga og FysioPilates. Det er altså fedt, at det er små sekvenser på flere niveauer".
Stina
Advokat

FysioPilates

En mild træningsform, der udfordrer din mobilitet, stabilitet og udholdenhed.

Du finder flere små trænings-serier på forskelligt niveau.

Hver serie tager ca. 15 min.

FysioYoga

Med dette kursus bliver du trygt vejledt igennem hver en øvelse i et roligt tempo.

Kurset er delt op i flere niveauer, så der er noget for både begynderen og den øvede udøver.

Stærk Ryg

Stærk ryg er en serie af mindre træningsseancer, der styrker dine rygmuskler.

Øvelserne i serierne vil variere i sværhedsgrad, men alle kan være med!

Kerne- og bækkenbund

Træn dig til en stærk kernemuskulatur og en bækkenbund, der arbejder, når den skal!

Søger du viden om ufrivillig vandladning – se kurset “Din Bækkenbund”

Intervaltræning - EMOM

4 x 12 minutter

Der er så smart at du selv kan sammensætte de 4 intervaltræninger, som du vil og efter dit behov. Du kan nøjes med en enkelt træning på 12. min eller du kan laver alle træninger(4 x 12 min.), hvis du er i god træning.

Bodil, om Fysiofeminin.dk

Træning for alle kvinder

Få et 8 ugers træningsprogram med øvelser, sammensat ud fra et fokus på en stærk ”core/-kropsstamme” og bækkenbund.

Kurset indeholder også et vidensmodul om bækkenbunden og hvordan du kan undgå inkontinens.

Din Bækkenbund

Hver 10. dansker lider af ufrivillig vandladning.

En HELT NORMAL tilstand, som mange kvinder i alle aldre lever med! MEN som kan trænes!

Her får du specifikke råd og vejledning til at iværksætte behandlingstiltag, som du kan påbegynde med det samme.

Partnermassage

Lær hvordan du starter, udfører og afslutter en fantastisk massage.

Du får viden om de gavnlige effekter, din behandling kan have på din partners krop og sind samt vigtig viden om forholdsregler – hvornår og hvor må du IKKE massere.

"Det er egentlig meget rart, også at kunne træne derhjemme, sådan når det bare passer ind i ens hverdag."
Bodil Ferdinand
Abonnent hos Fysiofeminin.dk

Kontorøvelser

For alle der ønsker en aktiv pause i løbet af arbejdsdagen.

Programmet varer 7 min. og kan tages igen og igen.

Morgen gymnastik

Ideel start på dagen for dig, der vågner af blide bevægelser, lette stræk og lidt sved på panden.

Med en øget krops- og kernetemperatur skærpes dit fokus, din koncentration og din motivation for det arbejde, der følger efter, både fysisk og mentalt.

AkroKids 3-7 årige

AkroKids er lig med sjov træning og leg med dit barn! 

Det er spændende om I er drønseje og kan alle øvelserne i første forsøg, eller skal brug flere forsøg før den sidder lige i skabet.

AkroKids 8-12 årige

AkroKids er lig med sjov træning og leg med dit barn! 

Det er spændende om I er drønseje og kan alle øvelserne i første forsøg, eller skal brug flere forsøg før den sidder lige i skabet.

Babymassage

Bliv guidet, mundtligt og visuelt, til at give din baby en dejlig helkropsmassage.
Din berøring vil fremme barnets kropsfornemmelse og motoriske udvikling samt stimulere stofskifte, kredsløb og fordøjelse. 

Minikostplan

Til dig der gerne vil have basisviden om ernæring og sundhed, de energigivende næringsstoffer, fordeling af måltider, måltidsstørrelser samt råd og inspiration til hverdagen. 

For gravide kvinder

Skab eller bevar en god kontakt til din bækkenbund og hold dit fit frem til fødslen.

Få viden og praktisk vejledning, samt et 8 ugers træningsprogram med en printervenlig logbog. 

For nybagte mødre

Som nybagt mor er det helt normalt, at alt fokus ligger på din nyfødte baby. Vi vil dog gerne hjælpe dig til, at du også har nogen opmærksomhed på dig selv.

Få råd og vejledning til, hvordan du kan imødekomme evt.  udfordringer med din bækkenbund, her efter graviditeten, med simple effektive øvelser. 

Hør vores podcast om Fysisk Aktivitet

Følg os på Facebook og Instagram