fbpx

Pulstræning – EMOM

4 x 12 minutters effektiv træning!

NYT KURSUS

Introduktion til pulstræning / EMOM

Det er så smart, at du selv kan sammensætte de 4 intervaltræninger, som du vil og efter dit behov. Du kan nøjes med en enkelt træning på 12 min. eller du kan lave alle træninger (4 x 12 min.), hvis du er i god træning.

EMOM er en forkortelse for Every Minute On the Minute. EMOM er et yderst effektivt alternativ til traditionel styrketræning for at blive stærkere. EMOM går i sin simpelhed ud på at man ved starten af et minut udfører et sæt af en øvelse  Når ens sæt er overstået hviler man resten af det pågældende minut, og ved starten af næste minut påbegynder man et nyt sæt, og sådan fortsætter man indtil man har nået igennem 12 minutter. Lad os sige at man kører 12 minutters EMOM. Ved starten af hvert minut laver man f.eks. et sæt på 15 gentagelser, der tager i alt 20 sekunder. Det vil sige at man har omkring 40 sekunders pause mellem hvert sæt. Det kan lyde lidt komlipceret, men er meget simpelt. Bare følg vidoerne så bliver du guidet hele vejen.

4 forskellige EMOM-træninger

EMOM 1: Fokus på styrke af lår og baller (12 min)
EMOM 2: Fokus på styrke af mave og ryg (12 min)
EMOM 3: Fokus på styrke af overkrop og arme (12 min)
EMOM 4: Fokus på kredsløb og puls (12 min)

TRYK PÅ PROGRAMMET FOR AT SE EKSEMPLER PÅ SAMMENSÆTNING AF DE 4 TRÆNINGER

 

 

 

 

Der er ingen binding og du kan selv opsige prøveperioden. Ingen penge bliver trukket før prøveperioden er over.